Vad kan det vara ?

Minns ni att jag sa innan att jag hade köpt något mer än dessa två linnen ?

Så jag tänkte att det kunde bli en tävling om vem som kommer på först vad det är..
..här har ni ledtråden..

..ja visst är det ett par skor, det fattar ju alla när dem ser denna bilden, men vad är det för modell på skorna ? Tävlingen avslutas när jag fått rätt svar, så försten som kommer på vad det är för modell vinner en länk här i bloggen till sin egen blogg.
Lycka till ;)

PS. en annan ledtråd är att jag länge önskat mig sånna här skor. DS. ;)

Kommentarer
Postat av: frida sofie hedberg ❀

det är de söta "gladiatorskorna" som du såg hos Emma! :D <3



jättefina är dom! :D

2010-05-11 @ 20:38:02
URL: http://fridaasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0