Moppe tur till Borås

Haha, japp det var vad vi gjorde, vi tog moppen och åkte in till borås och träffade Linda och Wiktoria, så träffade vi Linn en snabbis också. Hade jätte roligt på dit vägen och där. men hem vägen va hemsk!!!!!
Åkte ngn jävla skogsväg för madde sa att det var en genväg men det var det fan inte, tog 30 min mer än vad det skulle gjort.. :( men vi åkte iaf där och det var super mörkt och så såg vi 11 rådjur 1 hare och 1 ÄLG!!!!!! Jävlar vad rädd jag var!
har fan aldrig varit så rädd i hela jävla mitt liv, usch!!!
Jag trodde att jag skulle dö asså!!!!

Madde bara skrattar, usch hatar den tönten! haha, hon e så dum :( jag är fan skit rädd! jag satt och skakade men hon bara skrattade hon! :(

jaja, nu ska vi kolla film för madde hatar att kolla på film! så nu ska jag vara dum tillbaka!
puss o kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0