Lördags kvällen!

Kvällen har jag mest tillbringat hemma hos Mathias med madde, michan och mathias. Jätte mycigt var det, han var ensam hemma så vi satt och kollade på SKRÄCKfilm, läskig var den! :P
Sedan lite innan 12 så var jag tvungen att dra hem..
Var också och kollade på Linda Bengtsin också, inte lika kul men fick träffa Frida lite också, och det är alltid lika trevligt! ;)

Nu ska jag nog lägga mig och somna till en film, hoppas ni har haft lika mysigt som jag har haft det under lördagen. Puss puss


Saknar mina ÄLSKLINGAR! :(♥

Kommentarer
Postat av: SOFIA

SV: jag mår sådär. Är sjuk.. :(

vad ska du göra idag då? :) kram

2010-05-09 @ 11:43:23
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/
Postat av: linda hansson

saknar dej med!<33

2010-05-09 @ 12:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0