Lagat mat

Nu har jag varit duktig, har gjort mat nu så ska äta om ca 10 min.
Gjorde hasselbacks potatis med rostbiff och bearnésås och sallads buffé ;) haha, låter inte det riktigt gott ? :D
Väntar bara på att potatisen ska bli klar i ugnen nu och sedan blir det bara att hugga in, haha! Ska kolla på film med familjen också, kom inte ihåg vad filmen hette med den handlar om en hund iaf, sorglig ska den tydligen vara också, så nu kommer hela familjen nilsson snart sitta i soffan med god mat en bra film och gråta, det låter väll super ? kanske inte det där sista men det vet jag inte heller att vi kommer göra, hoppas det blir en tårfri film.
Så, nu ropar pappa att vi ska käka, så jag antar att maten redan är klar, puss puss

Bild på mig sen påskas. puss puss

Kommentarer
Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

ååååååh va go mat!!

2010-05-09 @ 19:33:57
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0