Duschat.

Nu har jag duschat och nu sitter jag och käkar godis, tyckte jag behövde lite socker, vet inte varför men jag var så söt sugen :P
Nu så funderar jag på om jag ska städa min gaderob, den är så sjukt stökig, hittar ju fan inte mina kläder i den jävla gaderoben. Jag behöver större gaderob så är det bara!
Såhär ser min drömgaderob ut.

-Det ska vara walk in gaderob.
-Ska finnas skoställ längst in i den.
-Högtalare i taket så man kan ha musik.
-Ställe där smyckena kan vara.

Ungefär såhär alltså ;)

Hade varit som en dröm att ha en sånhär gaderob!

Haha, jaja alla drömmar kan inte bli sanna.. så är det bara.
Men nu ska jag börja kika lite i gaderoben och kanske städa det värsta.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0