Andra dagen på praon.

Hejsan. :D

Nu har jag kommit hem från praon, det var iofs ett tag sedan men jag har inte hunnit blogga något försen nu. För jag försov mig imorse och så kom jag hem från praon halv 6 och då fick jag laga mat.
Så nu fick jag äntligen lite tid till bloggen ;)

Idag var det super kul på praon, jag fick skylta ett bord på barnavdelningen, blev ganska nöjd faktiskt. Sedan så fixade vi lite i affären och sedan så packade jag upp mer varor.

Sedan vid halv 5 typ kom mamma och skulle hämta mig men då kände jag mig tvungen att shoppa lite, haha ;) så jag köpte två linnen och en sak till som jag berättar om sedan.
Här har ni bilder på mina fina linnen.

Jätte mysigt linne, älskar kvalitén och så är det riktigt snyggt också.


Ett annat jätte gulligt linne som också är jätte skönt!
Kommer användas mycket till sommaren!

Ni får veta senare under kvällen vad det tredje plagget är.
hmm, undra vad det kan vara för något ? ;)

Kommentarer
Postat av: L ☆

grymt fina! speciellt den vita<33

2010-05-11 @ 20:02:27
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0