Ett tag sedan nu!

Hejsan!

Det var ett jävla tag sedan jag bloggade nu! Och jag tror inte jag kommer bli så mycket bättre på det än. Men jag funderar på att starta en ny blogg, det kommer inte vara en vanlig blogg.. För som ni kanske inte vet så tycker jag om att styla andras bloggar, så om ni inte orkar göra eran egna blogg så kan ni ta kontakt med mig via bloggen eller via mail och berätta för mig hur ni vill ha den så hjälper jag er med det. Och sedan när jag är klar så länkar jag också eran blogg på min blogg och visar före och efter bilder.
Det låter väll som en ganska bra idé tycker jag!? :P
Så jag säger till när den nya bloggen jag ska ha är klar så får ni titta in och kanske kan jag hjälpa dig också med din blogg ? 

Jaja, ni får ha det så bra sålänge så hör jag av mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0